piątek, 31 lipca 2015

Lato czy jesień?


Hej kochani! Dlaczego na dworze robi się coraz chłodniej? Dopiero sierpień, a nie można pozwolić sobie na chodzenie w krótkich spodenkach. Połowa wakacji już za nami, co oznacza, że niedługo szkoła. Niestety, następne 10 miesięcy ciężkiej pracy, by dobrze napisać egzaminy końcowe. Jednak narazie wolę wykorzystać wolny czas, nie myśląc o szkole. Prawie cały czas spędzam poza domem, nad jeziorem lub ze znajomymi. Muszę znaleźć trochę czasu dla rodziny!

A oto następny outfit na chłodniejsze dni. Kremowa bluzka z koronki, zwykłe czarne legginsy i jeansowa kurtka:






bluzka- H&M, Divided
kurtka- Denim
legginsy- Sinsay
buty- Nike Air Force
torebka- CCC
bransoletki i okulary- Sinsay

Pozdrawiam! :*

7 komentarzy:

  1. Świetny outfit! Podoba mi się jak się ubierasz, wydaje mi się, ze masz nawet podobny styl do mojego :P Blog bardzo fajny, piękne zdjęcia, wszystko dopracowane. Tak właśnie powinno być.
    Obserwuję i zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno do Ciebie wpadnę :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie dopracowany strój ! Mega podobają mi się buty i bluzka :) Obserwuję i zapraszam do mnie dopiero zaczęłam :) http://hello-my-name-is-amelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę uwierzyć, że te wakacje tak szybko się kończą...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz <3
Postaram się odwdzięczyć <3
Pozdrawiam <3