niedziela, 26 lipca 2015

Windy

Hej. Od ostatniego wpisu zdecydowanie się ochłodziło. Przez mocny wiatr z krótkich spodenek przeszłam na jeansowe rurki. Czarna koszula i srebrna biżuteria dodają elegancji. Myślę, że każda z Was ma te rzeczy w swojej szafie ;)

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że od ostatniego postu przybyło mi bardzo dużo wyświetleń, a daje mi to wielką motywację! Dziękuję! Mam w głowie jeszcze wiele pomysłów na outfity i chcę je wykorzystać pokazując tu na zdjęciach.











czarna koszula- Next
rurki jeansowe- Cubus
torebka (imitacja skóry)- Diverse
buty slip on- H&M, Divided
łańcuszek- Skarbek
bransoletka- kupiona u jubilera


13 komentarzy:

  1. Cześć! :D Świetne zdjęcia <3 Zapraszam do mnie:
    Vickey17.blogspot.com
    dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka piękne buty!
    obsserwuje i zapraszam
    nasztalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ,klimatyczne zdjecia !
    Podobają mi się Twoje buty , wygodne są ? :)
    Zapraszam :*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są wygodne, ale nie nadają się na dłuższe wyjścia, ponieważ czasem obcierają :/

      Usuń
  5. Też mam takie buty, ale okropnie obcierają...koszula jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit! Buty bardzo mi się podobają. Oby nie kończyły ci się pomysły na outfity! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej podoba się koszula..uwielbiam koszule ! ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe buty ,podba mi sie klimat zdjęć , obserwuję i liczę na to samo :)

    http://spaarklinglights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    http://thee-fashion-mood.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html#comment-form
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz <3
Postaram się odwdzięczyć <3
Pozdrawiam <3