piątek, 19 września 2014

MY COSMETICS

Hej wszystkim :) Postanowiłam dodać posta na temat moich kosmetyków, których używam praktycznie na co dzień. Pod każdym zdjęciem dodam opis, dzięki czemu będziecie mogły dowiedzieć się czy Wam również się przyda ;)



Eye liner: Wibo. 
Maskara: Maxfactor, 2000 carlorie.
Eye liner w pisaku: Rimmel, Scandaleyes. W sam raz 
dla kogoś kto nie lubi mocnego makijażu :)


Pomadki nawilżające Nivea. Truskawkowa i arbuzowa (czerwone)
Różowa neutralna. Ładnie pachną xD



Odżywka dla kruchych i rozdwajających się paznokci.
Eveline. Polecam!


Podkład matujący, AA. 

Mam nadzieję, że takich wpisów będzie więcej i że okażą się pomocne :) Baju! ;*

11 komentarzy:

  1. Mam ten eyeliner :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie.

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam tych kosmetyków,ale wydają się być dość dobre :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/09/19th-sep-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dobre :) ale zastanawiam się nad zmianą eye linera, bo krótko wytrzymuje :/

      Usuń
  3. Nie używałam tych kosmetyków, warto kupować?
    rin-day.blogspot.com
    PS: Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znac u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomadki z Nivei :) Wg mnie są naj :)
    →EdithBlog←

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kosmetyki :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego lakieru do paznokci i jest wspaniały :)
    też ma ten eyeliner :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja posiadam ten Eye-liner w pisaku, ale go nie używam, ponieważ jest dla mnie niewygodny :(
    Chyba się skuszę na tą odżywkę do paznokci.
    Pozdrawiam :* :)
    paulla69.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. używam tego lakieru, myśle że kiedyś pokażesz jak wykonujesz makijaż i jak wyglądasz pozdrawiam
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz <3
Postaram się odwdzięczyć <3
Pozdrawiam <3